copy of Komplet dla dziewczynki panterka welurowy Tiger bluza i spodnie czarne
More information here
Shipping 2-4 days. More info. Here
Do you have any questions? Write here.
576-300-997
Welurowy śliczny i milutki w dotyku komplet dla dziewczynki z jesienno zimowej kolekcji Sówki
W skład którego wchodzi bluza panterka z kapturem i spodnie z modnymi lampasami w panterkę. Rękawy i nogawki zakończone ściągaczami. Spodnie w pasie na gumce. Materiał mięciutki i delikatny dla skóry dziecka, bardzo rozciągliwy dlatego idealnie układa się na każdej figurze dziecka
Rozmiarówka wypada standardowo
Wymiary mierzone na płasko dlatego nasze tabele najlepiej porównywać do odzieży w podobnym stylu/kroju , nie do ciała
Dla pewności rozmiaru prosimy sugerować się dokładnymi wymiarami podanymi poniżej +-2 cm
Wymiary bluzy :
Rozmiar | Długość całkowita | Długość rękawa od ramienia | Szerokość od pachy do pachy |
110/116 | 43,5 | 32 | 35 |
122/128 | 45,5 | 36 | 40 |
134/140 | 49,5 | 38,5 | 42 |
146/152 | 51 | 41 | 44 |
152/158 | 53,5 | 44,5 | 47 |
158/164 | 58 | 46 | 50 |
Wymiary spodni :
Rozmiar | Długość całkowita | Długość od kroku | Szerokość pasa beznaciągania/po naciągnięciu |
110/116 | 68 | 48 | 26/30 |
122/128 | 72 | 52 | 27/31 |
134/140 | 79 | 55 | 29/33 |
146/152 | 84,5 | 62 | 30/34 |
152/158 | 88 | 66 | 32/36 |
158/164 | 92 | 68 | 33/37 |
Skład materiału : welur : 95% poliester, 5% elastyna, materiał delikatny i mięciutki dla skóry dziecka
Model szyty we Włoszech
CZAS WYSYŁKI Z DOSTAWĄ DO KLIENTA
-
wysyłka standardowa 1-4 dni robocze
PRZESYŁKI KRAJOWE CENNIK
-
InPost Paczkomaty 24/7 (przy wpłacie na konto) 14 PLN
-
InPost kurier (przy wpłacie na konto) 14 PLN
-
InPost kurier (płatność przy odbiorze) 19 PLN
-
DHL kurier (przy wpłacie na konto ) 15 PLN
-
DHL kurier (płatność przy odbiorze ) 23 PLN
Numer konta Bank Pekao 32 1240 1981 1111 0010 9493 0929 ( w tytule przelewu prosimy nr zamówienia)
Cennik kosztów wysyłki obowiązuje na terenie Polski
Koszt przesyłki obowiązuje dla jednego zamówienia niezależnie od ilości przedmiotów
Czas wysyłki wynosi od 1 do 4 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub zamówienia przez klienta przesyłki pobraniowej. Czas dostawy czyli transport standardowo do 24h od momentu wyjścia paczki z naszego magazynu.
W realu standardowo przedstawia się to następująco, dla przykładu podane dni :
PONIEDZIAŁEK - złożone i opłacone zamówienie na sklepie przez Klienta
WTOREK - paczka zostaje przygotowana i odebrana przez kuriera od Nas
ŚRODA - paczka zostaje dostarczona do Klienta pod wskazany adres lub umieszczona w paczkomacie
Płatności za złożone zamówienie można dokonać w ciągu 5 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane. W przypadku aktywowania zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta 576-300-997 (w godz. 8 - 16)
EKSPRESOWA WYSYŁKA I DOSTAWA 24h
Przy wysyłce i dostawie expresowej 24h nie pobieramy dodatkowej opłaty ale prosimy po złożeniu zamówienia o natychmiastowy kontakt smsowy, treść smsa" PILNA WYSYŁKA +..... numer zamówienia Klienta" pod nr Biura Obsługi Klienta Sówki 576-300-997 ( koszt smsa zgodnie z cennikiem operatora Klienta, nie pobieramy tutaj żadnych dodatkowych opłat). W okolicach świąt, dni Dziecka, mikołajek itp każda paczka jest traktowana jako ekspres i wysyłana natychmiastowo
POZA GRANICE NASZEGO KRAJU NIE WYSYŁAMY PACZEK POBRANIOWYCH
WYSYŁKA ZAGRANICZNA
Przesyłki zagraniczne realizowane są za pośrednictwem firmy DHL na terenie Europy. Dokładny koszt dostawy widoczny jest w koszyku.
Szacowany czas dostawy paczek zagranicznych: 3 - 14 dni robocze. Zależne od kraju np Niemcy 2-4 dni a UK 5-12
Promocje związane z darmową dostawą, obowiązują tylko na terenie kraju Polska
Paczki pobraniowe nie odebrane, wystawiamy fakturę za koszty wysyłki i dochodzimy zwrotu kosztów przesyłki za pobraniem w dwie strony 40 zł.
Prosimy! szanujemy swój czas i pieniądze
PROCEDURA ZWROTU
Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
Nic nie szkodzi.
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki
Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym,dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.
W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych zmianach lub braku oryginalnego pudełkach, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 10zł.
JAK DOKONAĆ ZWROTU?
- wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu:
(do pobrania tutaj:PDF formularz do pobrania) pamiętaj by go własnoręcznie podpisać - dołącz formularz do faktury lub paragonu i zwracanych produktów
- przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto podane na formularzu
- przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe
ZWRACANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES:
Sówka
ul. Metalowa 14
87-800 Włocławek
tel 576-300-997
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą emailową na adres sklep@sowkasklep.pl w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:
Sówka
ul.METALOWA 14
87-800 Włocławek
tel 576-300-997
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Link do pobrania formularza FORMULARZ REKLAMACYJNY
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga emailową.
You might also like