Marynarka dla chłopca Leoś
Jakość premium !
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Czas realizacji zamówienia łącznie z dostawą 2-4 dni robocze
Wpłata 19 zł. Pobranie 15 zł
Więcej info kliknij tutaj
576-300-997
Masz pytania? Pisz tutaj.
Marynarka dla chłopca. Nasze marynarki to przede wszystkim połączenie wysokiej jakości wykonania z aktualnie panującymi trendami na rynku odzieżowym zarówno w Polsce, jak i na świecie. Mając na wadze potrzeby dziecka, dołożyliśmy wszelkich starań, aby marynarki wyróżniały się wygodą a każdy mały mężczyzna czuł się w nich wyjątkowo a przede wszystkim swobodnie i wygodnie. Reasumując, nasze marynarki dla chłopców to połączenie jakości, stylu, elegancji i wygody w jednym. Idealne na uroczystości komunijne, weselne i inne imprezy okolicznościowe
Materiał o kolorze soczystego granatu z drobnymi dodatkami w postaci kieszonek oraz zapięcia na guzik. Marynarka zapinana jest na guzik i posiada modny styl-bardzo elegancki. Marynarka zawiera modny kołnierzyk.
Rozmiarówka wypada standardowo.
Wymiary mierzone na płasko dlatego nasze tabele najlepiej porównywać do odzieży w podobnym stylu/kroju, nie do ciała.
Dla pewności rozmiaru prosimy sugerować się dokładnymi wymiarami podanymi poniżej +-1-2 cm.
Wymiary marynarki:
Rozmiar | Dł. całkowita | Dł. rękaw od ramienia | Szer. od pachy do pachy |
86 | 38,5 | 32 | 30 |
92 | 39,5 | 33,5 | 31 |
98 | 42 | 36 | 32 |
104 | 44,5 | 37,5 | 33 |
110 | 46 | 39 | 34 |
116 | 49 | 41,5 | 35,5 |
122 | 51 | 44 | 38 |
128 | 53 | 47 | 39 |
134 | 56 | 49 | 40 |
140 | 58 | 50 | 41 |
146 | 61 | 53 | 44 |
152 | 63,5 | 56 | 45 |
158 | 65 | 57 | 47 |
164 | 67 | 59 | 48 |
170 | 69 | 61,5 | 49 |
Skład: 70% bawełna, 30% poliester
CZAS WYSYŁKI Z DOSTAWĄ DO KLIENTA
-
2-4 dni robocze
PRZESYŁKI KRAJOWE CENNIK
-
InPost Paczkomaty 24/7 (przy wpłacie na konto) 19 zł
-
InPost kurier (przy wpłacie na konto) 19 zł
-
InPost kurier (płatność przy odbiorze) 15 zł
Numer konta Bank Pekao 32 1240 1981 1111 0010 9493 0929 ( w tytule przelewu prosimy nr zamówienia)
Cennik kosztów wysyłki obowiązuje na terenie Polski
Koszt przesyłki obowiązuje dla jednego zamówienia niezależnie od ilości przedmiotów
Czas realizacji zamówienia łacznie z dostawą wynosi od 2 do 4 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub zamówienia przez klienta przesyłki pobraniowej.
W realu standardowo przedstawia się to następująco, dla przykładu podane dni :
PONIEDZIAŁEK - złożone i opłacone zamówienie na sklepie przez Klienta
WTOREK - paczka zostaje przygotowana i odebrana przez kuriera od Nas
ŚRODA - paczka zostaje dostarczona do Klienta pod wskazany adres lub umieszczona w paczkomacie
Płatności za złożone zamówienie można dokonać w ciągu 2 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane. W przypadku aktywowania zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta 576-300-997 (w godz. 8 - 16)
Paczki pobraniowe nie odebrane, wystawiamy fakturę za koszty wysyłki i dochodzimy zwrotu kosztów przesyłki za pobraniem w dwie strony 40 zł.
Prosimy! szanujemy swój czas i pieniądze
PROCEDURA ZWROTU
Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
Nic nie szkodzi.
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki
Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym,dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.
W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych zmianach lub braku oryginalnego pudełkach, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 10zł.
JAK DOKONAĆ ZWROTU?
- wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu:
(do pobrania tutaj:PDF formularz do pobrania) pamiętaj by go własnoręcznie podpisać - dołącz formularz do faktury lub paragonu i zwracanych produktów
- przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto podane na formularzu
- przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe
ZWRACANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES:
Sówka
Wola Adamowa 6
87-860 Wola Adamowa
tel 576-300-997
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą emailową na adres sklep@sowkasklep.pl w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:
Sówka
Wola Adamowa 6
87-860 Wola Adamowa
tel 576-300-997
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Link do pobrania formularza FORMULARZ REKLAMACYJNY
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga emailową.