PROCEDURA ZWROTU

Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
Nic nie szkodzi.

Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych  od otrzymania paczki

Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym,dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.

W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych zmianach lub braku oryginalnego pudełkach, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 10zł.

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

  • wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu:
    (do pobrania tutaj:PDF formularz do pobrania) pamiętaj by go własnoręcznie podpisać
  • dołącz formularz do faktury lub paragonu i zwracanych produktów
  • przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto podane na formularzu
  • przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe

ZWRACANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES:

Sówka

Wola Adamowa 6

87-860 Wola Adamowa

tel 576-300-997

UWAGA!

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą e­mailową na adres sklep@sowkasklep.pl w celu zgłoszenia reklamacji.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:

Sówka

Wola Adamowa 6

87-860 Wola Adamowa

tel 576-300-997



UWAGA!

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Link do pobrania formularza FORMULARZ REKLAMACYJNY

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e­mailową.

Loading...