• -70,00 zł

Komplet dla dziewczynki bluzka i spodnie

Oszczędź 70,00 zł
29,99 zł 99,99 zł
Brutto

Wybierz rozmiar

  Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia łącznie z dostawą 2-4 dni robocze

  Koszt wysyłki

14 zł przy wpłacie, 19 zł przy odbiorze

  Zawsze 14 dni na zwrot

Więcej info kliknij tutaj

  Masz problem przy złożeniu zamówienia? Zadzwoń i złóż zamówienie telefonicznie

576-300-997

  Kontakt e-mail

Masz pytania? Pisz tutaj.

Komplet dla dziewczynki z najnowszej kolekcji wiosna lato w skład, którego wchodzi bluzka i spodnie

Wyjątkowy model dla małej modnisi, klasyczny krój w eleganckim stylu

Zestaw elegancki a jednocześnie wygodny

Spodnie w pasie na gumce, dodatkowo pasek z materiału

Materiał przewiewny, miły w dotyku , delikatny dla skóry dziecka

Rozmiarówka wypada standardowo

Wymiary mierzone na płasko dlatego nasze tabele najlepiej porównywać do odzieży w podobnym stylu/kroju , nie do ciała

Dla pewności  rozmiaru prosimy sugerować się dokładnymi wymiarami podanymi poniżej +-2 cm


Wymiary bluzki:

Rozm Szer. od pachy do pachy  Dł.całkowita
98/104 31 34
110/116 33 36
122/128 35 37
134/140 37 29
146/152 39 40
158/164 41 42

Wymiary spodnie:

Rozm Dł.całkowita Dł.od kroku
98/104 58 36
110/116 63 41
122/128 70 45
134/140 75 51
146/152 81 55
158/164 88 59

Skład materiału :  100% poliester, materiał przewiewny, miękki, delikatny dla skóry dziecka 

Produkt importowany z Francji

CZAS WYSYŁKI Z DOSTAWĄ DO KLIENTA
  •   2-4 dni robocze
PRZESYŁKI KRAJOWE CENNIK
  • InPost Paczkomaty 24/7 (przy wpłacie na konto) 14 PLN
  • InPost kurier (przy wpłacie na konto) 14 PLN
  • InPost kurier (płatność przy odbiorze) 19 PLN
    Numer konta Bank Pekao 32 1240 1981 1111 0010 9493 0929 ( w tytule przelewu prosimy nr zamówienia)
    Cennik kosztów wysyłki obowiązuje na terenie Polski
    Koszt przesyłki obowiązuje dla jednego zamówienia niezależnie od ilości przedmiotów
    Czas realizacji zamówienia łacznie z dostawą wynosi od 2 do 4 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub zamówienia przez klienta przesyłki pobraniowej.
    W realu standardowo przedstawia się to następująco, dla przykładu podane dni :
    PONIEDZIAŁEK - złożone i opłacone zamówienie na sklepie przez Klienta
    WTOREK - paczka zostaje przygotowana i odebrana przez kuriera od Nas
    ŚRODA - paczka zostaje dostarczona do Klienta pod wskazany adres lub umieszczona w paczkomacie
    Płatności za złożone zamówienie można dokonać w ciągu 2 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane. W przypadku aktywowania zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta 576-300-997 (w godz. 8 - 16)
    Paczki pobraniowe nie odebrane, wystawiamy fakturę za koszty wysyłki i dochodzimy zwrotu kosztów przesyłki za pobraniem w dwie strony 40 zł.
    Prosimy! szanujemy swój czas i pieniądze

    PROCEDURA ZWROTU

    Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
    Nic nie szkodzi.

    Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych  od otrzymania paczki

    Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym,dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.

    W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych zmianach lub braku oryginalnego pudełkach, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 10zł.

    JAK DOKONAĆ ZWROTU?

    • wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu:
      (do pobrania tutaj:PDF formularz do pobrania) pamiętaj by go własnoręcznie podpisać
    • dołącz formularz do faktury lub paragonu i zwracanych produktów
    • przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto podane na formularzu
    • przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe

    ZWRACANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES:

    Sówka

    Wola Adamowa 6

    87-860 Wola Adamowa

    tel 576-300-997

    UWAGA!

    Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.

    REKLAMACJE

    W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą e­mailową na adres sklep@sowkasklep.pl w celu zgłoszenia reklamacji.

    Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:

    Sówka

    Wola Adamowa 6

    87-860 Wola Adamowa

    tel 576-300-997



    UWAGA!

    Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Link do pobrania formularza FORMULARZ REKLAMACYJNY

    Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

    Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e­mailową.

    Loading...