• Nowy
Spodnie dla chłopca odzież dziecięca Sówka
Spodnie dla chłopca odzież dziecięca Sówka
Spodnie dla chłopca odzież dziecięca Sówka
Spodnie dla chłopca odzież dziecięca Sówka
Spodnie dla chłopca odzież dziecięca Sówka
Spodnie dla chłopca odzież dziecięca Sówka
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
Spodnie dla chłopca odzież dziecięca Sówka
Spodnie dla chłopca odzież dziecięca Sówka
Spodnie dla chłopca odzież dziecięca Sówka
Spodnie dla chłopca odzież dziecięca Sówka
Spodnie dla chłopca odzież dziecięca Sówka
Spodnie dla chłopca odzież dziecięca Sówka

Spodnie dla chłopca Kacper

99,99 zł
Brutto

Wybierz kolor

Wybierz rozmiar

  Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia łącznie z dostawą 2-4 dni robocze

  Koszt wysyłki

14 zł przy wpłacie, 19 zł przy odbiorze

  Zawsze 14 dni na zwrot

Więcej info kliknij tutaj

  Masz problem przy złożeniu zamówienia? Zadzwoń i złóż zamówienie telefonicznie

576-300-997

  Kontakt e-mail

Masz pytania? Pisz tutaj.

Najnowszy model  kolekcji Sówki wiosna/lato! Świetne i wytrzymałe spodnie w eleganckim stylu, a przede wszystkim bawełniane  dla chłopca w 5 różnych odcieniach do wyboru sprawią, że Twoje dziecko poczuje się w nich fantastycznie. Spodnie wykonane są z materiału-bawełny-materiał jest gładki, miękki w dotyku, nie drapie. Jest bardzo wytrzymały jeśli chodzi o pranie-nie mechaci się oraz nie rozciąga. 

Spodnie do wyboru w kolorze: czarny, granatowy, beżowy, błękitny oraz bordowy, które posiadają bardzo praktyczną gumkę w pasie, co bardzo poprawia użytkowanie jeśli chodzi o wygodę, zaopatrzone są w 2 praktyczne kieszenie po bokach spodni. Spodnie zaopatrzone są w pasek. 

Spodnie świetnie nadadzą się do przedszkola i szkoły, ale też na wspólne okolicznościowe wyjścia. Bluza o kroju sportowym i eleganckim, czyli nasz klasyk 2 w 1!

Rozmiarówka wypada standardowo.

Wymiary mierzone na płasko dlatego nasze tabele najlepiej porównywać do odzieży w podobnym stylu/kroju , nie do ciała.

Dla pewności  rozmiaru prosimy sugerować się dokładnymi wymiarami podanymi poniżej +-1-2 cm.

Wymiary spodni:

Rozmiar Dł. całkowita Dł. od kroku Szer. pas 
86 52 33 24
92 55 36 26
98 59 39,5 26
104 64 43,5 28
110 69 48 30
116 71,5 51 30
122 76 54 29
128 80,5 57,5 31
134 84 61,5 32
140 87,5 64 32
146 90 67 33
152 95 71 34
158 98 73 35
164 101,5 77 36
170 104,5 79,5 37

Skład: 97% bawełna, 3% elastan

CZAS WYSYŁKI Z DOSTAWĄ DO KLIENTA
  •   2-4 dni robocze
PRZESYŁKI KRAJOWE CENNIK
  • InPost Paczkomaty 24/7 (przy wpłacie na konto) 14 PLN
  • InPost kurier (przy wpłacie na konto) 14 PLN
  • InPost kurier (płatność przy odbiorze) 19 PLN
    Numer konta Bank Pekao 32 1240 1981 1111 0010 9493 0929 ( w tytule przelewu prosimy nr zamówienia)
    Cennik kosztów wysyłki obowiązuje na terenie Polski
    Koszt przesyłki obowiązuje dla jednego zamówienia niezależnie od ilości przedmiotów
    Czas realizacji zamówienia łacznie z dostawą wynosi od 2 do 4 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub zamówienia przez klienta przesyłki pobraniowej.
    W realu standardowo przedstawia się to następująco, dla przykładu podane dni :
    PONIEDZIAŁEK - złożone i opłacone zamówienie na sklepie przez Klienta
    WTOREK - paczka zostaje przygotowana i odebrana przez kuriera od Nas
    ŚRODA - paczka zostaje dostarczona do Klienta pod wskazany adres lub umieszczona w paczkomacie
    Płatności za złożone zamówienie można dokonać w ciągu 2 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane. W przypadku aktywowania zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta 576-300-997 (w godz. 8 - 16)
    Paczki pobraniowe nie odebrane, wystawiamy fakturę za koszty wysyłki i dochodzimy zwrotu kosztów przesyłki za pobraniem w dwie strony 40 zł.
    Prosimy! szanujemy swój czas i pieniądze

    PROCEDURA ZWROTU

    Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
    Nic nie szkodzi.

    Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych  od otrzymania paczki

    Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym,dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.

    W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych zmianach lub braku oryginalnego pudełkach, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 10zł.

    JAK DOKONAĆ ZWROTU?

    • wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu:
      (do pobrania tutaj:PDF formularz do pobrania) pamiętaj by go własnoręcznie podpisać
    • dołącz formularz do faktury lub paragonu i zwracanych produktów
    • przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto podane na formularzu
    • przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe

    ZWRACANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES:

    Sówka

    Wola Adamowa 6

    87-860 Wola Adamowa

    tel 576-300-997

    UWAGA!

    Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.

    REKLAMACJE

    W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą e­mailową na adres sklep@sowkasklep.pl w celu zgłoszenia reklamacji.

    Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:

    Sówka

    Wola Adamowa 6

    87-860 Wola Adamowa

    tel 576-300-997



    UWAGA!

    Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Link do pobrania formularza FORMULARZ REKLAMACYJNY

    Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

    Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e­mailową.

    Loading...