PROCEDURA ZWROTU

Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
Nic nie szkodzi !

Masz prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych  od otrzymania paczki. 

Koszt wysyłki zwrotu zamówienia ponosi Kupujący.

Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym, dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo w ramach promocji lub zakupów określonych progami cenowymi tj.

Jeśli zwracasz całe zamówienie lub pozostawiasz z zamówienia produkt w kwocie do 99 zł - zwraczasz wszytskie gratisy 

Jeśli pozostawiasz z zamówienia produkt/y w kwocie od 100 zł do 250 zł zatrzymujesz 1 szt gratisu

Jeśli pozostawiasz z zamówienia produkt/y w kwocie od 250 zł do 399 zł zatrzymujesz 2 szt gratisu

Jeśli pozostawiasz z zamówienia produkty w kwocie od 400 zł do 699 zł zatrzymujesz 3 szt gratisu

Jeśli pozostawiasz z zamówienia produkty w kwocie od 700 zł w góre wszystkie gratisy zatrzymujesz

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

  • wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu:
    (do pobrania tutaj:PDF formularz do pobrania) pamiętaj by go własnoręcznie podpisać
  • dołącz formularz do faktury lub paragonu i zwracanych produktów
  • przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto podane na formularzu
  • przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe

ZWRACANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES:

Sówka

Wola Adamowa 6

87-860 Wola Adamowa

tel 576-300-997

UWAGA!

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą e­mailową na adres sklep@sowkasklep.pl w celu zgłoszenia reklamacji.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:

Sówka

Wola Adamowa 6

87-860 Wola Adamowa

tel 576-300-997



UWAGA!

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Link do pobrania formularza FORMULARZ REKLAMACYJNY

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy drogą e­mailową.

Loading...