• -70,00 zł
Komplet dla dziewczynki odzież dziecięca Sówka
Komplet dla dziewczynki odzież dziecięca Sówka
Komplet dla dziewczynki odzież dziecięca Sówka
Komplet dla dziewczynki odzież dziecięca Sówka
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
Komplet dla dziewczynki odzież dziecięca Sówka
Komplet dla dziewczynki odzież dziecięca Sówka
Komplet dla dziewczynki odzież dziecięca Sówka
Komplet dla dziewczynki odzież dziecięca Sówka

Komplet dla dziewczynki Mouse

Oszczędź 70,00 zł
29,99 zł 99,99 zł
Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 49,99 zł

Wybierz kolor

Wybierz rozmiar

  Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia łącznie z dostawą 2-4 dni robocze

  Koszt wysyłki

14 zł przy wpłacie, 19 zł przy odbiorze

  Zawsze 14 dni na zwrot

Więcej info kliknij tutaj

  Masz problem przy złożeniu zamówienia? Zadzwoń i złóż zamówienie telefonicznie

576-300-997

  Kontakt e-mail

Masz pytania? Pisz tutaj.

Piękne i przesłodkie, dla prawdziwych małych modelek komplety dla dziewczynki. Twoja córeczka w tym komplecie napewno zabłyśnie! Modne, a zarazem wygodne i nie stwarzające dyskomfortu komplety. Świetnie sprawdzą się do założenia do szkoły, przedszkola, na wyjścia rodzinne i wiele innych okoliczności. Komplety dostępne są w 3 kolorach: czerwony, różowy oraz błękitny. Komplet składa się z:

Bluzka bawełniana w kolorze białym, na krótki rękaw, ozdobnie wiązana na dole, na przodzie bluzeczka posiada świetnie wykonany nadruk bohaterki Myszki Minnie z kokardką na głowie.

Spódnica-w 3 kolorach: czerwona, błękitna oraz różowa. Posiada gumkę w pasie. Ozdobiona jest w białe groszki. 

Dodatek całej stylizacji stanowi opaska na włosy z kokardką w 3 kolorach takich jak spódnica.

Rozmiarówka wypada standardowo.

Wymiary mierzone na płasko dlatego nasze tabele najlepiej porównywać do odzieży w podobnym stylu/kroju , nie do ciała.

Dla pewności  rozmiaru prosimy sugerować się dokładnymi wymiarami podanymi poniżej +-1-2 cm.

Wymiary bluzki:

Rozmiar Dł. całkowita Szer. od pachy do pachy
98/104 31 30
110/116 33 32,5
122/128 35 34
134/140 38 36
146/152 42 38
158/164 43,5 39

Wymiary spódnicy:

Rozmiar Dł. całkowita Szer. pas bez naciągania/z naciąganiem
98/104 25 24/29
110/116 27 25/30
122/128 29 26/31
134/140 32 28/33
146/152 34 30/35
158/164 37 31/36

Skład: bluzka  95% bawełna, 5% elastan, spódnica 100% poliester 

CZAS WYSYŁKI Z DOSTAWĄ DO KLIENTA
  •   2-4 dni robocze
PRZESYŁKI KRAJOWE CENNIK
  • InPost Paczkomaty 24/7 (przy wpłacie na konto) 14 PLN
  • InPost kurier (przy wpłacie na konto) 14 PLN
  • InPost kurier (płatność przy odbiorze) 19 PLN
    Numer konta Bank Pekao 32 1240 1981 1111 0010 9493 0929 ( w tytule przelewu prosimy nr zamówienia)
    Cennik kosztów wysyłki obowiązuje na terenie Polski
    Koszt przesyłki obowiązuje dla jednego zamówienia niezależnie od ilości przedmiotów
    Czas realizacji zamówienia łacznie z dostawą wynosi od 2 do 4 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub zamówienia przez klienta przesyłki pobraniowej.
    W realu standardowo przedstawia się to następująco, dla przykładu podane dni :
    PONIEDZIAŁEK - złożone i opłacone zamówienie na sklepie przez Klienta
    WTOREK - paczka zostaje przygotowana i odebrana przez kuriera od Nas
    ŚRODA - paczka zostaje dostarczona do Klienta pod wskazany adres lub umieszczona w paczkomacie
    Płatności za złożone zamówienie można dokonać w ciągu 2 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane. W przypadku aktywowania zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta 576-300-997 (w godz. 8 - 16)
    Paczki pobraniowe nie odebrane, wystawiamy fakturę za koszty wysyłki i dochodzimy zwrotu kosztów przesyłki za pobraniem w dwie strony 40 zł.
    Prosimy! szanujemy swój czas i pieniądze

    PROCEDURA ZWROTU

    Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
    Nic nie szkodzi.

    Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych  od otrzymania paczki

    Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym,dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.

    W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych zmianach lub braku oryginalnego pudełkach, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 10zł.

    JAK DOKONAĆ ZWROTU?

    • wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu:
      (do pobrania tutaj:PDF formularz do pobrania) pamiętaj by go własnoręcznie podpisać
    • dołącz formularz do faktury lub paragonu i zwracanych produktów
    • przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto podane na formularzu
    • przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe

    ZWRACANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES:

    Sówka

    Wola Adamowa 6

    87-860 Wola Adamowa

    tel 576-300-997

    UWAGA!

    Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.

    REKLAMACJE

    W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą e­mailową na adres sklep@sowkasklep.pl w celu zgłoszenia reklamacji.

    Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:

    Sówka

    Wola Adamowa 6

    87-860 Wola Adamowa

    tel 576-300-997



    UWAGA!

    Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Link do pobrania formularza FORMULARZ REKLAMACYJNY

    Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

    Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e­mailową.

    Loading...