Komplet bawełniany dla dziewczynki do szkoły dresowy odzież dziecięca Sówka
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
Komplet bawełniany dla dziewczynki do szkoły dresowy odzież dziecięca Sówka

Komplet Spring Face beżowy

189,99 zł
Brutto

Jakość super premium !

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Wybierz rozmiar

  Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia łącznie z dostawą 2-4 dni robocze

  Koszt wysyłki

Wpłata 19 zł. Pobranie 15 zł

  Zawsze 14 dni na zwrot

Więcej info kliknij tutaj

  Masz problem przy złożeniu zamówienia? Zadzwoń i złóż zamówienie telefonicznie

576-300-997

  Kontakt e-mail

Masz pytania? Pisz tutaj.

Totalny hit kolekcji Sówki. Wyjątkowy dres bawełniany dla dziewczynki, bawełna wysokogatunkowa, jakość szycia premium. Jakość, styl i wygoda, pełen komfort użytkowania dla Twojej Córeczki. Komplet bardzo ładnie układa sie na ciele dziecka, przez co twoja córeczka bez żadnego problemu może wykonywać swobodne ruchy. Każda dziewczynka poczuje sie bardzo wygodnie i stylowo w naszych dresach.  Materiał bardzo dobrej jakości, nie zmienia kształtu, nie mechaci się, nie farbuje podczas prania i użytkowania. Nasze dresy idealnie sprawdzą się jako uniwersalny dres do szkoły

Komplet składa się z: Bluza bawełniana, w kolorze beżowym, na długi rękaw, posiada kaptur oraz troczki, zaopatrzona jest w ściągacze na dole bluzy oraz na końcach rękawów. Spodnie długie z modną szeroką nogawką, pasie na gumce, w kolorze beżowym. Spodnie posiadają gumkę w pasie, co znacznie ułatwia ich użytkowanie i dopasowanie do każdej sylwetki dziecka

Rozmiarówka wypada standardowo, ciut na plusie, na pewno nie jest zaniżozna!

Wymiary mierzone na płasko dlatego nasze tabele najlepiej porównywać do odzieży w podobnym stylu/kroju, nie do ciała.

Dla pewności  rozmiaru prosimy sugerować się dokładnymi wymiarami podanymi poniżej +-1-2 cm.

Wymiary bluzy:

Rozmiar Dł. całkowita Dł. rękaw od pachy Szer. od pachy do pachy
134 52 36 52
140 55 39 56
146 57 42 58
152 58 43 59
158 59 44,5 60
164 61 45,5 61

Wymiary spodni:

Rozmiar Dł. całkowita Dł. od kroku Szer. pas bez naciągania/z naciąganiem
134 87 61 30/36
140 91 64 31/37
146 93 66 32/38
152 95 68 33/39
158 97 69,5 34/40
164 101 71 35/41

Skład: 74% bawełna, 20% poliester, 6% elastyna

Produkt marki OLiLeo, szyty w Turcji

CZAS WYSYŁKI Z DOSTAWĄ DO KLIENTA
  •   2-4 dni robocze
PRZESYŁKI KRAJOWE CENNIK 
  • InPost Paczkomaty 24/7 (przy wpłacie na konto) 19 zł  
  • InPost kurier (przy wpłacie na konto) 19 zł
  • InPost kurier (płatność przy odbiorze) 15 zł  
    Numer konta Bank Pekao 32 1240 1981 1111 0010 9493 0929 ( w tytule przelewu prosimy nr zamówienia)
    Cennik kosztów wysyłki obowiązuje na terenie Polski
    Koszt przesyłki obowiązuje dla jednego zamówienia niezależnie od ilości przedmiotów
    Czas realizacji zamówienia łacznie z dostawą wynosi od 2 do 4 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub zamówienia przez klienta przesyłki pobraniowej.
    W realu standardowo przedstawia się to następująco, dla przykładu podane dni :
    PONIEDZIAŁEK - złożone i opłacone zamówienie na sklepie przez Klienta
    WTOREK - paczka zostaje przygotowana i odebrana przez kuriera od Nas
    ŚRODA - paczka zostaje dostarczona do Klienta pod wskazany adres lub umieszczona w paczkomacie
    Płatności za złożone zamówienie można dokonać w ciągu 2 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane. W przypadku aktywowania zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta 576-300-997 (w godz. 8 - 16)
    Paczki pobraniowe nie odebrane, wystawiamy fakturę za koszty wysyłki i dochodzimy zwrotu kosztów przesyłki za pobraniem w dwie strony 40 zł.
    Prosimy! szanujemy swój czas i pieniądze

    PROCEDURA ZWROTU

    Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
    Nic nie szkodzi.

    Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych  od otrzymania paczki

    Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym,dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.

    W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych zmianach lub braku oryginalnego pudełkach, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 10zł.

    JAK DOKONAĆ ZWROTU?

    • wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu:
      (do pobrania tutaj:PDF formularz do pobrania) pamiętaj by go własnoręcznie podpisać
    • dołącz formularz do faktury lub paragonu i zwracanych produktów
    • przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto podane na formularzu
    • przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe

    ZWRACANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES:

    Sówka

    Wola Adamowa 6

    87-860 Wola Adamowa

    tel 576-300-997

    UWAGA!

    Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.

    REKLAMACJE

    W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą e­mailową na adres sklep@sowkasklep.pl w celu zgłoszenia reklamacji.

    Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:

    Sówka

    Wola Adamowa 6

    87-860 Wola Adamowa

    tel 576-300-997



    UWAGA!

    Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Link do pobrania formularza FORMULARZ REKLAMACYJNY

    Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

    Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e­mailową.

    Loading...