- -120,00 zł
Komplet dresowy bawełniany CR LITTLE
Czas realizacji zamówienia łącznie z dostawą 2-4 dni robocze
Wpłata 19 zł. Pobranie 15 zł
Więcej info kliknij tutaj
576-300-997
Masz pytania? Pisz tutaj.
Totalny hit najnowszej kolekcji. Komplet dresowy dla dziewczynki bluzka i spodnie to połączenie wygody i stylu w jednym! Jakość wykonania super premium z dbałością o szczegóły szycia. Bluzka oversize. Spodnie w tym komplecie mają modnie rozszerzane nogawki, pas na gumie, ozdobne lampasy. Komplet dla dziewczynki jest nie tylko stylowy, ale również wygodny. Wykonany z bawełny, zapewnia komfort noszenia i swobodę ruchów. Jest idealnym wyborem dla dziewczynek, które cenią sobie luz, wygode a także styl
Rozmiarówka wypada naszym zdaniem ciut na plusie. Dla pewności rozmiaru prosimy sugerować się dokładnymi wymiarami podanymi poniżej +-1-2 cm. Wymiary mierzone na płasko dlatego nasze tabele najlepiej porównywać do odzieży w podobnym stylu/kroju, nie do ciała !
Wymiary bluzki:
Rozmiar | Dł. całkowita | Szer. od pachy do pachy | |
128(122/128) | 63 | 53 | |
140(134/140) | 65 | 55 | |
146 | 67 | 57 | |
152 | 69 | 59 | |
164(158/164) | 72 | 61 |
Wymiary spodni:
Rozmiar | Dł. całkowita | Dł. od kroku | Szer. pas bez naciągania/z naciąganiem |
128(122/128) | 91 | 67 | 26/36 |
140(134/140) | 94 | 69 | 27/37 |
146 | 97 | 70 | 28/38 |
152 | 100 | 72 | 30/39 |
164(158/164) |
104 |
75 | 32/40 |
Skład: 65% bawełna, 30% poliester, 5% elastan
Turcja
CZAS WYSYŁKI Z DOSTAWĄ DO KLIENTA
-
2-4 dni robocze
PRZESYŁKI KRAJOWE CENNIK
-
InPost Paczkomaty 24/7 (przy wpłacie na konto) 19 zł
-
InPost kurier (przy wpłacie na konto) 19 zł
-
InPost kurier (płatność przy odbiorze) 15 zł
Numer konta Bank Pekao 32 1240 1981 1111 0010 9493 0929 ( w tytule przelewu prosimy nr zamówienia)
Cennik kosztów wysyłki obowiązuje na terenie Polski
Koszt przesyłki obowiązuje dla jednego zamówienia niezależnie od ilości przedmiotów
Czas realizacji zamówienia łacznie z dostawą wynosi od 2 do 4 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub zamówienia przez klienta przesyłki pobraniowej.
W realu standardowo przedstawia się to następująco, dla przykładu podane dni :
PONIEDZIAŁEK - złożone i opłacone zamówienie na sklepie przez Klienta
WTOREK - paczka zostaje przygotowana i odebrana przez kuriera od Nas
ŚRODA - paczka zostaje dostarczona do Klienta pod wskazany adres lub umieszczona w paczkomacie
Płatności za złożone zamówienie można dokonać w ciągu 2 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane. W przypadku aktywowania zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta 576-300-997 (w godz. 8 - 16)
Paczki pobraniowe nie odebrane, wystawiamy fakturę za koszty wysyłki i dochodzimy zwrotu kosztów przesyłki za pobraniem w dwie strony 40 zł.
Prosimy! szanujemy swój czas i pieniądze
PROCEDURA ZWROTU
Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
Nic nie szkodzi.
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki
Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym,dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.
W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych zmianach lub braku oryginalnego pudełkach, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 10zł.
JAK DOKONAĆ ZWROTU?
- wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu:
(do pobrania tutaj:PDF formularz do pobrania) pamiętaj by go własnoręcznie podpisać - dołącz formularz do faktury lub paragonu i zwracanych produktów
- przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto podane na formularzu
- przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe
ZWRACANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES:
Sówka
Wola Adamowa 6
87-860 Wola Adamowa
tel 576-300-997
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą emailową na adres sklep@sowkasklep.pl w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:
Sówka
Wola Adamowa 6
87-860 Wola Adamowa
tel 576-300-997
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Link do pobrania formularza FORMULARZ REKLAMACYJNY
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga emailową.