- Nowość
Spodnie jeans Pocet grafit
do 24 godz
najniższy koszt wysyłki 14 zł ( wybór opcji dostępny w koszyku)
Więcej info kliknij tutaj
576-300-997
Masz pytania? Pisz tutaj.
Przedstawiamy najnowszy hit mody jeansy dla dziewczynek w rozmiarach od 134 do 170, stylowe spodnie o modnym kroju. Szerokie nogawki, wielkie funkcjonalne kieszenie, regulowany pas na gumki i guzik od wewnątrz. Te modne spodnie łączą wygodę z nowoczesnym stylem, idealne na każdy dzień!
Rozmiarówka standardowa, dla pewności wyboru odpowiedniego rozmiaru podajemy poniżej tabelę z wymiarami na płasko +-2 cm
• Materiał: Wysokiej jakości denim, zapewniający trwałość i komfort.
• Krój: Klasyczny, z szerokimi nogawkami, które zapewniają swobodę ruchów.
• Wygoda: lużny styl, regulacja w pasie ( gumka i guzik)
• Zapięcie: Tradycyjny zamek błyskawiczny oraz guzik, ułatwiający zakładanie.
• Styl: Idealne do codziennych, casualowych stylizacji.
• Rozmiary: Dostępne w rozmiarach od 134 do 170, dopasowane do potrzeb rosnących dziewczynek.
Wymiary spodni:
Rozmiar | Długość całkowita | Długość od kroku | Szerokość w pasie |
134 | 83 | 57 | 32 |
140 | 86 | 61 | 33 |
146 | 88 | 63 | 34 |
152 | 91 | 66 | 35 |
158 | 95 | 70 | 36 |
164 | 99 | 73 | 37 |
170 | 102 | 75 | 38 |
Skład: 100% bawełna
CZAS WYSYŁKI Z DOSTAWĄ DO KLIENTA
-
2-4 dni robocze
PRZESYŁKI KRAJOWE CENNIK
-
InPost Paczkomaty 24/7 (przy wpłacie na konto) 14 zł
-
InPost kurier (przy wpłacie na konto) 14 zł
-
InPost kurier lub Dpd (płatność przy odbiorze) 11 zł
Numer konta Bank Pekao 32 1240 1981 1111 0010 9493 0929 ( w tytule przelewu prosimy nr zamówienia)
Cennik kosztów wysyłki obowiązuje na terenie Polski
Koszt przesyłki obowiązuje dla jednego zamówienia niezależnie od ilości przedmiotów
Czas realizacji zamówienia łacznie z dostawą wynosi od 2 do 4 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub zamówienia przez klienta przesyłki pobraniowej.
W realu standardowo przedstawia się to następująco, dla przykładu podane dni :
PONIEDZIAŁEK - złożone i opłacone zamówienie na sklepie przez Klienta
WTOREK - paczka zostaje przygotowana i odebrana przez kuriera od Nas
ŚRODA - paczka zostaje dostarczona do Klienta pod wskazany adres lub umieszczona w paczkomacie
Płatności za złożone zamówienie można dokonać w ciągu 2 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane. W przypadku aktywowania zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta 576-300-997 (w godz. 8 - 16)
Paczki pobraniowe nie odebrane, wystawiamy fakturę za koszty wysyłki i dochodzimy zwrotu kosztów przesyłki za pobraniem w dwie strony 40 zł.
Prosimy! szanujemy swój czas i pieniądze
PROCEDURA ZWROTU
Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
Nic nie szkodzi.
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki
Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym,dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.
W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych zmianach lub braku oryginalnego pudełkach, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 10zł.
JAK DOKONAĆ ZWROTU?
- wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu:
(do pobrania tutaj:PDF formularz do pobrania) pamiętaj by go własnoręcznie podpisać - dołącz formularz do faktury lub paragonu i zwracanych produktów
- przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto podane na formularzu
- przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe
ZWRACANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES:
Sówka
Wola Adamowa 6
87-860 Wola Adamowa
tel 576-300-997
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą emailową na adres sklep@sowkasklep.pl w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:
Sówka
Wola Adamowa 6
87-860 Wola Adamowa
tel 576-300-997
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Link do pobrania formularza FORMULARZ REKLAMACYJNY
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga emailową.
Uzupełnij stylizację