- Nowość
Komplet ocieplany bluza i spodnie Natural
do 24 godz
najniższy koszt wysyłki 14 zł ( wybór opcji dostępny w koszyku)
Więcej info kliknij tutaj
576-300-997
Masz pytania? Pisz tutaj.
Ocieplany komplet bawełniany dla dziewczynki i chłopca w rozmiarach od 98 do 122
Mięciutki, ciepły i bardzo wygodny zestaw dla chłopczyka i dziewczynki. Idealny na przedszkole, spacer, sanki czy wyjazd do dziadków – dziecko ma pełną swobodę ruchów, a Ty spokój, że jest mu ciepło.
Dlaczego mamy go wybierają:
• ocieplana, grubsza dzianina z miękkim meszkiem od środka – przytulnie otula i trzyma ciepło
• uniwersalny krój: pasuje zarówno dla dziewczynki, jak i chłopca
• elastyczna talia spodni i ściągacze przy nogawkach oraz rękawach – nic nie uciska i dobrze leży
• płaskie, staranne szwy – nic nie drapie, wysoka trwałość na wielokrotne pranie
• delikatny, dziecięcy nadruk z motywem bałwanka – nie pęka i nie kruszy się
Jakość, którą widać i czuć!
• miękka, oddychająca dzianina dresowa premium, przyjazna dla skóry dziecka
• solidne wykończenie i mocne nici – komplet zachowuje kształt i kolor po praniu
• bezpieczne barwniki i nadruk odpowiedni dla dzieci
Szczegóły
• zestaw: bluza + spodnie
• sezon: jesień/zima/wczesna wiosna
• rozmiary: 98, 104, 110, 116, 122
Dodaj do koszyka i daj swojemu maluchowi komplet, po który będzie sięgał codziennie – ciepły, wygodny i gotowy na zimowe przygody.
Rozmiarówka standardowa, rozmiar wybieramy zgodnie z realnym wzrostem dziecka, dla pewności wyboru odpowiedniego rozmiaru podajemy poniżej tabelę z wymiarami na płasko +-2 cm
Wymiary bluzy:
Rozmiar | Długość całkowita | Długość rękawa od pachy | Szerokość od pachy do pachy |
98 | 46 | 35 | 38 |
104 | 47 | 36,5 | 40 |
110 | 49 | 38 | 41 |
116 | 52 | 40 | 43 |
122 | 54 | 41 | 45 |
Wymiary spodnie:
Rozmiar | Długość całkowita | Długość od kroku | Pas bez naciągnięcia/po naciągnięciu |
98 | 65 | 45 | 24/32 |
104 | 70 | 48 | 25/33 |
110 | 71 | 49 | 26/34 |
116 | 73 | 51 | 27/35 |
122 | 79 | 55 | 29/37 |
|
Skład:70% bawełna, 30% poliester
Nasze tkaniny są niezwykle trwałe i odporne na zużycie. Nie zmieniają się w praniu, nie mechacą się ani nie wyciągają, a kolana i łokcie zachowują swój kształt, co gwarantuje długotrwałą jakość i estetykę
Marka własna OliLeo
Gwarancja jakości !
Model szyty w Turcji , proces produkcji w tym jakość naszych produktów monitorowana jest osobiście w Turcji przez osoby z teamu Sówki
Zasady prania: Temperatura 30°C. Używać delikatnego cyklu prania. Stosować łagodny detergent bez wybielaczy. Pranie na lewej stronie
CZAS WYSYŁKI Z DOSTAWĄ DO KLIENTA
-
2-4 dni robocze
PRZESYŁKI KRAJOWE CENNIK
-
InPost Paczkomaty 24/7 (przy wpłacie na konto) 14 zł
-
InPost kurier (przy wpłacie na konto) 14 zł
-
InPost kurier lub Dpd (płatność przy odbiorze) 11 zł
Numer konta Bank Pekao 32 1240 1981 1111 0010 9493 0929 ( w tytule przelewu prosimy nr zamówienia)
Cennik kosztów wysyłki obowiązuje na terenie Polski
Koszt przesyłki obowiązuje dla jednego zamówienia niezależnie od ilości przedmiotów
Czas realizacji zamówienia łacznie z dostawą wynosi od 2 do 4 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub zamówienia przez klienta przesyłki pobraniowej.
W realu standardowo przedstawia się to następująco, dla przykładu podane dni :
PONIEDZIAŁEK - złożone i opłacone zamówienie na sklepie przez Klienta
WTOREK - paczka zostaje przygotowana i odebrana przez kuriera od Nas
ŚRODA - paczka zostaje dostarczona do Klienta pod wskazany adres lub umieszczona w paczkomacie
Płatności za złożone zamówienie można dokonać w ciągu 2 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane. W przypadku aktywowania zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta 576-300-997 (w godz. 8 - 16)
Paczki pobraniowe nie odebrane, wystawiamy fakturę za koszty wysyłki i dochodzimy zwrotu kosztów przesyłki za pobraniem w dwie strony 40 zł.
Prosimy! szanujemy swój czas i pieniądze
PROCEDURA ZWROTU
Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
Nic nie szkodzi.
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki
Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym,dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.
W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych zmianach lub braku oryginalnego pudełkach, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 10zł.
JAK DOKONAĆ ZWROTU?
- wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu:
(do pobrania tutaj:PDF formularz do pobrania) pamiętaj by go własnoręcznie podpisać - dołącz formularz do faktury lub paragonu i zwracanych produktów
- przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto podane na formularzu
- przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe
ZWRACANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES:
Sówka
Wola Adamowa 6
87-860 Wola Adamowa
tel 576-300-997
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą emailową na adres sklep@sowkasklep.pl w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:
Sówka
Wola Adamowa 6
87-860 Wola Adamowa
tel 576-300-997
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Link do pobrania formularza FORMULARZ REKLAMACYJNY
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga emailową.