- -50,00 zł
Córka spódniczka midi zestaw mama i córka Holy BORDOWA
2-4 dni robocze
Więcej info kliknij tutaj
14 zł przy wpłacie, 19 zł przy odbiorze
Masz pytania? Pisz tutaj.
576-300-997
Spódniczka długość midi w wersji dla Mamy i Córki
Tutaj kupujesz spódniczkę dla Córeczki !!!
Spódniczkę dla Mamy kupisz osobno w podanym linku - https://sowkasklep.pl/pl/szukaj?controller=search&search_query=holy
Totalny hit najnowszej kolekcji Sówki
Spódniczka dla mamy i córki to idealny pomysl na wyjątkową stylizację świąteczną. To również fantastyczny pomysł na prezent. Dodatkowo można w naszym sklepie zakupić idealnie pasującą bluzkę z tego samego materiału
Spódniczka dla mamy i córki jest identyczna, ten sam krój, kolor, materiał
Wygodna, długość midi - łydka,w pasie gumka, sprawdzi się idealnie na wiele okazji, zarówno w stylizacjach codziennych jak i na uroczyste wyjścia czy świąteczną kolację.
Materiał mięciutki, przyjemny w dotyku i przede wszytskim delikatny dla skóry
Bluzka szyta w jednym rozmiarze - uniwersalnym , materiał bardzo ładnie się naciąga dlatego pasuje na S,M,L
Wymiary mierzone na płasko dlatego nasze tabele najlepiej porównywać do odzieży w podobnym stylu/kroju , nie do ciała
Dla pewności rozmiaru prosimy sugerować się dokładnymi wymiarami podanymi poniżej +-1,2 cm
Wymiary spódnicy:
Rozmiar | Długość całkowita | Szerokość pasa bez naciągania/po naciągnięciu |
98/104 | 43 | 23/31 |
110/116 | 47 | 24/33 |
122/128 | 50 | 25/34 |
134/140 | 53 | 27/36 |
146/152 | 57 | 29/38 |
158/164 | 62 | 31,5/40 |
Skład materiału : 95 % poliester, 5 % elastyna , materiał mięciutki, miły, delikatny dla skóry dziecka
CZAS WYSYŁKI Z DOSTAWĄ DO KLIENTA
-
wysyłka standardowa 1-4 dni robocze
PRZESYŁKI KRAJOWE CENNIK
-
InPost Paczkomaty 24/7 (przy wpłacie na konto) 14 PLN
-
InPost kurier (przy wpłacie na konto) 14 PLN
-
InPost kurier (płatność przy odbiorze) 19 PLN
-
DHL kurier (przy wpłacie na konto ) 15 PLN
-
DHL kurier (płatność przy odbiorze ) 23 PLN
Numer konta Bank Pekao 32 1240 1981 1111 0010 9493 0929 ( w tytule przelewu prosimy nr zamówienia)
Cennik kosztów wysyłki obowiązuje na terenie Polski
Koszt przesyłki obowiązuje dla jednego zamówienia niezależnie od ilości przedmiotów
Czas wysyłki wynosi od 1 do 4 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub zamówienia przez klienta przesyłki pobraniowej. Czas dostawy czyli transport standardowo do 24h od momentu wyjścia paczki z naszego magazynu.
W realu standardowo przedstawia się to następująco, dla przykładu podane dni :
PONIEDZIAŁEK - złożone i opłacone zamówienie na sklepie przez Klienta
WTOREK - paczka zostaje przygotowana i odebrana przez kuriera od Nas
ŚRODA - paczka zostaje dostarczona do Klienta pod wskazany adres lub umieszczona w paczkomacie
Płatności za złożone zamówienie można dokonać w ciągu 5 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane. W przypadku aktywowania zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta 576-300-997 (w godz. 8 - 16)
EKSPRESOWA WYSYŁKA I DOSTAWA 24h
Przy wysyłce i dostawie expresowej 24h nie pobieramy dodatkowej opłaty ale prosimy po złożeniu zamówienia o natychmiastowy kontakt smsowy, treść smsa" PILNA WYSYŁKA +..... numer zamówienia Klienta" pod nr Biura Obsługi Klienta Sówki 576-300-997 ( koszt smsa zgodnie z cennikiem operatora Klienta, nie pobieramy tutaj żadnych dodatkowych opłat). W okolicach świąt, dni Dziecka, mikołajek itp każda paczka jest traktowana jako ekspres i wysyłana natychmiastowo
POZA GRANICE NASZEGO KRAJU NIE WYSYŁAMY PACZEK POBRANIOWYCH
WYSYŁKA ZAGRANICZNA
Przesyłki zagraniczne realizowane są za pośrednictwem firmy DHL na terenie Europy. Dokładny koszt dostawy widoczny jest w koszyku.
Szacowany czas dostawy paczek zagranicznych: 3 - 14 dni robocze. Zależne od kraju np Niemcy 2-4 dni a UK 5-12
Promocje związane z darmową dostawą, obowiązują tylko na terenie kraju Polska
Paczki pobraniowe nie odebrane, wystawiamy fakturę za koszty wysyłki i dochodzimy zwrotu kosztów przesyłki za pobraniem w dwie strony 40 zł.
Prosimy! szanujemy swój czas i pieniądze
PROCEDURA ZWROTU
Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
Nic nie szkodzi.
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki
Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym,dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.
W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych zmianach lub braku oryginalnego pudełkach, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 10zł.
JAK DOKONAĆ ZWROTU?
- wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu:
(do pobrania tutaj:PDF formularz do pobrania) pamiętaj by go własnoręcznie podpisać - dołącz formularz do faktury lub paragonu i zwracanych produktów
- przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto podane na formularzu
- przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe
ZWRACANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES:
Sówka
Wola Adamowa 6
87-860 Wola Adamowa
tel 576-300-997
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą emailową na adres sklep@sowkasklep.pl w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:
Sówka
Wola Adamowa 6
87-860 Wola Adamowa
tel 576-300-997
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Link do pobrania formularza FORMULARZ REKLAMACYJNY
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga emailową.