Spodnie dla dziewczynki Misiek panterka

zł99.99
Tax included

Choose a size

 

  Shipping time and cost

Shipping 2-4 days. More info. Here

  Always 30 days to return

More information here

  Phone to Ing

576-300-997

  Contact e-mail

Do you have any questions? Write here.

Spodnie jeansowe w jasnym kolorze jeans to popularny element garderoby, który pasuje do wielu stylizacji. Mają one klasyczny krój, zapinane na guzik, co zapewnia wygodne i pewne dopasowanie.  Charakterystyczną cechą tych spodni jest "nakładka" na przodzie, która dodaje im unikalnego wyglądu. Nakładka to dodatkowy materiał, który jest przyszyty na przodzie spodni, tworząc efekt warstwowości. Nogawki spodni są rozszerzane, co oznacza, że są luźniejsze w dolnej części. Ten fason nadaje spodniom jeansowym bardziej swobodny i casualowy wygląd. Rozszerzane nogawki są również wygodne i pozwalają na większą swobodę ruchów.

Spodnie te są doskonałym wyborem dla dziewczynek, które chcą dodać swojej stylizacji nieco oryginalności i wygodnego, casualowego wyglądu. Można je nosić na wiele różnych sposobów, tworząc różnorodne outfity na różne okazje.

Rozmiarówka wypada standardowo

Wymiary mierzone na płasko dlatego nasze tabele najlepiej porównywać do odzieży w podobnym stylu/kroju, nie do ciała.

Dla pewności rozmiaru prosimy sugerować się dokładnymi wymiarami podanymi poniżej +- 1-2 cm

Wymiary spodni:

Rozmiar Dł. całkowita Dł. od kroku Szer. pas bez naciągania/z naciąganiem
146 80 55 26/32
152 83 58 27/33
158 86 61 28/34
164 91 63 29/35
170 93 66 30/36

Skład: 100% bawełna

CZAS WYSYŁKI Z DOSTAWĄ DO KLIENTA
  •   2-4 dni robocze
PRZESYŁKI KRAJOWE CENNIK
  • InPost Paczkomaty 24/7 (przy wpłacie na konto) 14 PLN
  • InPost kurier (przy wpłacie na konto) 14 PLN
  • InPost kurier (płatność przy odbiorze) 19 PLN
    Numer konta Bank Pekao 32 1240 1981 1111 0010 9493 0929 ( w tytule przelewu prosimy nr zamówienia)
    Cennik kosztów wysyłki obowiązuje na terenie Polski
    Koszt przesyłki obowiązuje dla jednego zamówienia niezależnie od ilości przedmiotów
    Czas realizacji zamówienia łacznie z dostawą wynosi od 2 do 4 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub zamówienia przez klienta przesyłki pobraniowej.
    W realu standardowo przedstawia się to następująco, dla przykładu podane dni :
    PONIEDZIAŁEK - złożone i opłacone zamówienie na sklepie przez Klienta
    WTOREK - paczka zostaje przygotowana i odebrana przez kuriera od Nas
    ŚRODA - paczka zostaje dostarczona do Klienta pod wskazany adres lub umieszczona w paczkomacie
    Płatności za złożone zamówienie można dokonać w ciągu 2 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane. W przypadku aktywowania zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta 576-300-997 (w godz. 8 - 16)
    Paczki pobraniowe nie odebrane, wystawiamy fakturę za koszty wysyłki i dochodzimy zwrotu kosztów przesyłki za pobraniem w dwie strony 40 zł.
    Prosimy! szanujemy swój czas i pieniądze

    PROCEDURA ZWROTU

    Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
    Nic nie szkodzi.

    Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych  od otrzymania paczki

    Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym,dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.

    W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych zmianach lub braku oryginalnego pudełkach, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 10zł.

    JAK DOKONAĆ ZWROTU?

    • wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu:
      (do pobrania tutaj:PDF formularz do pobrania) pamiętaj by go własnoręcznie podpisać
    • dołącz formularz do faktury lub paragonu i zwracanych produktów
    • przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto podane na formularzu
    • przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe

    ZWRACANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES:

    Sówka

    Wola Adamowa 6

    87-860 Wola Adamowa

    tel 576-300-997

    UWAGA!

    Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.

    REKLAMACJE

    W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą e­mailową na adres sklep@sowkasklep.pl w celu zgłoszenia reklamacji.

    Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:

    Sówka

    Wola Adamowa 6

    87-860 Wola Adamowa

    tel 576-300-997



    UWAGA!

    Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Link do pobrania formularza FORMULARZ REKLAMACYJNY

    Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

    Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e­mailową.

    Loading...