- -100,00 zł
Kurtka dla dziewczynki Antosia
Jakość super premium !
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Do zamówień złożonych (opłaconych lub za pobraniem) do 20 grudnia godz 10:00
Wpłata 19 zł. Pobranie 15 zł
Więcej info kliknij tutaj
576-300-997
Masz pytania? Pisz tutaj.
Kurtka dla dziewczynki to prawdziwy hit w trzech uroczych kolorach: delikatnym beżu, dziewczęcym różu oraz klasycznym czerni. Dodatkowo, kurtka jest ocieplana, co sprawia, że jest idealna na zimne dni jesieni i nie bardzo mroźne dni zimy. Zapewnia komfort termiczny, pozwalając na swobodne zabawy na świeżym powietrzu. To doskonałe rozwiązanie na okres jesienno-zimowy. Dodatkowy urok kurtce nadają ozdobne elementy z pluszu, które zdobią jej zewnętrzną warstwę. To subtelnym akcent, który wyróżnia tę kurtkę spośród innych, dodając jej dziewczęcego uroku.
Kurtka nie tylko jest modna, ale także praktyczna i komfortowa. Dostępność w trzech różnych kolorach pozwala na wybór wersji, która najlepiej pasuje do indywidualnego stylu i preferencji małej właścicielki. To doskonały wybór dla każdej dziewczynki, która chce czuć się modnie i komfortowo w chłodniejsze dni.
Rozmiarówka wypada standardowo
Wymiary mierzone na płasko dlatego nasze tabele najlepiej porównywać do odzieży w podobnym stylu/kroju , nie do ciała
Dla pewności rozmiaru prosimy sugerować się dokładnymi wymiarami podanymi poniżej +-1,2 cm
Wymiary kurtki:
Rozmiar | Dł. całkowita | Dł. rękaw od ramienia | Szer. od pachy do pachy |
140 | 59 | 43 | 45 |
146 | 62 | 47 | 48 |
152 | 65 | 49 | 50 |
158 | 66 | 51 | 51 |
164 | 68 | 53 | 52 |
170 | 70 | 54 | 53 |
Skład: 100% poliester (materiał super jakość, delikatny dla skóry dziecka, przewiewny)
Obecnie technika produkcji tkanin jest na bardzo wysokim poziomie, nazwa poliester nie ma już nic wspólnego z tym co miało miejsce lata wstecz. Pod słowem poliester są obecnie dziesiątki rodzajów tkanin, od tych tanich i słabych jakościowo bedących przysłowiowym plastikiem do tkanin bardzo dobrej jakości, przewiewnych, delikatnych dla skóry dziecka, miłych w dotyku. W naszej firmie zawsze wybieramy najlepsze tkaniny. Nie przerażaj się nazwą "poliester". Zamów, przymierz, dotknij i przekonaj się osobiście a na pewno pozytywnie się zaskoczysz. Niczym nie ryzykujesz. Zawsze każdy nasz Klient ma 14 dni na zwrot.
Dzięki procesowi przetwarzania materiałów chronimy nasze środowisko i planetę a przede wszystkim dbamy o przyszłość naszych Dzieci
W okresie przedświątecznym wszystkie paczki są traktowane piorytetowo i gwarantujemy dostawę przed świętami do zamówień złożonych do 20 grudnia do godz 10;00 ( zamówienia muszą być opłacone lub za pobraniem )
CZAS WYSYŁKI Z DOSTAWĄ DO KLIENTA
-
2-4 dni robocze
PRZESYŁKI KRAJOWE CENNIK
-
InPost Paczkomaty 24/7 (przy wpłacie na konto) 19 zł
-
InPost kurier (przy wpłacie na konto) 19 zł
-
InPost kurier (płatność przy odbiorze) 15 zł
Numer konta Bank Pekao 32 1240 1981 1111 0010 9493 0929 ( w tytule przelewu prosimy nr zamówienia)
Cennik kosztów wysyłki obowiązuje na terenie Polski
Koszt przesyłki obowiązuje dla jednego zamówienia niezależnie od ilości przedmiotów
Czas realizacji zamówienia łacznie z dostawą wynosi od 2 do 4 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub zamówienia przez klienta przesyłki pobraniowej.
W realu standardowo przedstawia się to następująco, dla przykładu podane dni :
PONIEDZIAŁEK - złożone i opłacone zamówienie na sklepie przez Klienta
WTOREK - paczka zostaje przygotowana i odebrana przez kuriera od Nas
ŚRODA - paczka zostaje dostarczona do Klienta pod wskazany adres lub umieszczona w paczkomacie
Płatności za złożone zamówienie można dokonać w ciągu 2 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane. W przypadku aktywowania zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta 576-300-997 (w godz. 8 - 16)
Paczki pobraniowe nie odebrane, wystawiamy fakturę za koszty wysyłki i dochodzimy zwrotu kosztów przesyłki za pobraniem w dwie strony 40 zł.
Prosimy! szanujemy swój czas i pieniądze
PROCEDURA ZWROTU
Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
Nic nie szkodzi.
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki
Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym,dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.
W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych zmianach lub braku oryginalnego pudełkach, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 10zł.
JAK DOKONAĆ ZWROTU?
- wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu:
(do pobrania tutaj:PDF formularz do pobrania) pamiętaj by go własnoręcznie podpisać - dołącz formularz do faktury lub paragonu i zwracanych produktów
- przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto podane na formularzu
- przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe
ZWRACANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES:
Sówka
Wola Adamowa 6
87-860 Wola Adamowa
tel 576-300-997
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą emailową na adres sklep@sowkasklep.pl w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:
Sówka
Wola Adamowa 6
87-860 Wola Adamowa
tel 576-300-997
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Link do pobrania formularza FORMULARZ REKLAMACYJNY
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga emailową.