• -90,00 zł
  • Nowy
Komplet dla dziewczynki jesień zima odzież dziecięca Sówka
Komplet dla dziewczynki jesień zima odzież dziecięca Sówka
Komplet dla dziewczynki jesień zima odzież dziecięca Sówka
Komplet dla dziewczynki jesień zima odzież dziecięca Sówka
Komplet dla dziewczynki jesień zima odzież dziecięca Sówka
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
Komplet dla dziewczynki jesień zima odzież dziecięca Sówka
Komplet dla dziewczynki jesień zima odzież dziecięca Sówka
Komplet dla dziewczynki jesień zima odzież dziecięca Sówka
Komplet dla dziewczynki jesień zima odzież dziecięca Sówka
Komplet dla dziewczynki jesień zima odzież dziecięca Sówka

Komplet dla dziewczynki Tuli Kici szary

Oszczędź 90,00 zł
99,99 zł 189,99 zł
99,99 zł
189,99 zł
Brutto

Wybierz rozmiar

  Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia łącznie z dostawą 2-4 dni robocze

  Koszt wysyłki

Wpłata 19 zł. Pobranie 15 zł

  Zawsze 14 dni na zwrot

Więcej info kliknij tutaj

  Masz problem przy złożeniu zamówienia? Zadzwoń i złóż zamówienie telefonicznie

576-300-997

  Kontakt e-mail

Masz pytania? Pisz tutaj.

Komplet dresowy dla dziewczynki delikatnie ocieplany meszkiem to doskonały wybór dla tych, które lubią modny i wygodny strój. Dres ze słodką grafiką kociaka w objęciach to must have każdej dziewczynki, która posiada kociego przyjaciela.

Bluza w kolorze szarym to nie tylko wyrazisty strój, ale także wygodny element garderoby. Posiada kaptur, który dodaje bluzie sportowego charakteru. Środek bluzy zdobi uroczy nadruk w postaci kotka z napisem „lover”. To słodki akcent, który dodaje bluzie charakteru i uroku. Bluza jest niezwykle komfortowa, co sprawia, że jest idealnym wyborem na chłodniejsze dni.

Spodnie w tym komplecie to świetne uzupełnienie całości. Są wykonane w tym samym szarym kolorze, co bluza, co tworzy spójną stylizację. Posiadają ściągacz na końcach nogawek, co nadaje im stylowy wygląd. Są również wygodne, co pozwala na swobodę ruchów podczas noszenia.

Ten komplet to nie tylko modny strój, ale również wygodny i komfortowy zestaw, który idealnie sprawdzi się na różne okazje. Zarówno bluza, jak i spodnie zapewniają dziewczynce swobodę ruchów, co sprawia, że będą się w nich czuć wyjątkowo dobrze. Dodatkowo, uroczy nadruk z kotkiem dodaje zestawowi uroku i dziecięcego uroku. To doskonały wybór dla małych miłośniczek mody i wygody.

Rozmiarówka wypada standardowo

Wymiary mierzone na płasko dlatego nasze tabele najlepiej porównywać do odzieży w podobnym stylu/kroju , nie do ciała

Dla pewności  rozmiaru prosimy sugerować się dokładnymi wymiarami podanymi poniżej +-1,2 cm

Wymiary bluzy:

Rozmiar Dł. całkowita Dł. rękaw od ramienia Szer. od pachy do pachy
134 49 47 47
140 51 49 47
146 55 52 48
152 56 55 50
158 59 55 51
164 64 58 53

Wymiary spodni:

Rozmiar Dł. całkowita Dł. od kroku Szer. pas bez naciągania/z naciąganiem
134 80 58 25/34
140 84 60 26/35
146 84 61 27/36
152 93 67 28/37
158 96 68 29/38
164 101 69 30/40

Skład: 95% bawełna, 5% lajkra

Prodecent OliLeo szyty w Turcji

CZAS WYSYŁKI Z DOSTAWĄ DO KLIENTA
  •   2-4 dni robocze
PRZESYŁKI KRAJOWE CENNIK 
  • InPost Paczkomaty 24/7 (przy wpłacie na konto) 19 zł  
  • InPost kurier (przy wpłacie na konto) 19 zł
  • InPost kurier (płatność przy odbiorze) 15 zł  
    Numer konta Bank Pekao 32 1240 1981 1111 0010 9493 0929 ( w tytule przelewu prosimy nr zamówienia)
    Cennik kosztów wysyłki obowiązuje na terenie Polski
    Koszt przesyłki obowiązuje dla jednego zamówienia niezależnie od ilości przedmiotów
    Czas realizacji zamówienia łacznie z dostawą wynosi od 2 do 4 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub zamówienia przez klienta przesyłki pobraniowej.
    W realu standardowo przedstawia się to następująco, dla przykładu podane dni :
    PONIEDZIAŁEK - złożone i opłacone zamówienie na sklepie przez Klienta
    WTOREK - paczka zostaje przygotowana i odebrana przez kuriera od Nas
    ŚRODA - paczka zostaje dostarczona do Klienta pod wskazany adres lub umieszczona w paczkomacie
    Płatności za złożone zamówienie można dokonać w ciągu 2 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane. W przypadku aktywowania zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta 576-300-997 (w godz. 8 - 16)
    Paczki pobraniowe nie odebrane, wystawiamy fakturę za koszty wysyłki i dochodzimy zwrotu kosztów przesyłki za pobraniem w dwie strony 40 zł.
    Prosimy! szanujemy swój czas i pieniądze

    PROCEDURA ZWROTU

    Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
    Nic nie szkodzi.

    Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych  od otrzymania paczki

    Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym,dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.

    W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych zmianach lub braku oryginalnego pudełkach, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 10zł.

    JAK DOKONAĆ ZWROTU?

    • wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu:
      (do pobrania tutaj:PDF formularz do pobrania) pamiętaj by go własnoręcznie podpisać
    • dołącz formularz do faktury lub paragonu i zwracanych produktów
    • przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto podane na formularzu
    • przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe

    ZWRACANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES:

    Sówka

    Wola Adamowa 6

    87-860 Wola Adamowa

    tel 576-300-997

    UWAGA!

    Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.

    REKLAMACJE

    W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą e­mailową na adres sklep@sowkasklep.pl w celu zgłoszenia reklamacji.

    Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:

    Sówka

    Wola Adamowa 6

    87-860 Wola Adamowa

    tel 576-300-997



    UWAGA!

    Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Link do pobrania formularza FORMULARZ REKLAMACYJNY

    Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

    Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e­mailową.

    Loading...