• New
copy of Sukienka dla dziewczynki Laura
copy of Sukienka dla dziewczynki Laura
copy of Sukienka dla dziewczynki Laura
copy of Sukienka dla dziewczynki Laura
copy of Sukienka dla dziewczynki Laura
copy of Sukienka dla dziewczynki Laura
Previous keyboard_arrow_left
Next keyboard_arrow_right
zoom_in
copy of Sukienka dla dziewczynki Laura
copy of Sukienka dla dziewczynki Laura
copy of Sukienka dla dziewczynki Laura
copy of Sukienka dla dziewczynki Laura
copy of Sukienka dla dziewczynki Laura
copy of Sukienka dla dziewczynki Laura

copy of Sukienka dla dziewczynki Laura

zł109.99
Tax included

Choose a size

 

  Always 30 days to return

More information here

  Shipping time and cost

Shipping 2-4 days. More info. Here

  Contact e-mail

Do you have any questions? Write here.

  Phone to Ing

576-300-997

Jesienna sukienka dla dziewczynki jest zaprojektowana z myślą o wygodzie i stylu. Jej długi rękaw zapewnia ciepło, idealne na chłodniejsze dni. Dodatkowo, delikatnie podkreśla talię, nadając sukience dziewczęcy, elegancki charakter. Materiał jest miękki i przyjemny dla ciała, zapewniając komfort noszenia. Sukienka sięga przed kolana, co sprawia, że jest odpowiednia na różne okazje.

Dostępne są następujące kolory:  zielony, biały, szary, różowy i czarny, które pozwalają wybrać opcję najlepiej dopasowaną do preferencji dziewczynki. Dodatkowo, haftowane kwiatki nadają sukience uroku i dodają koloru. To doskonały wybór na jesienny dzień pełen radosnych aktywności.

Rozmiarówka wypada standardowo

Wymiary mierzone na płasko dlatego nasze tabele najlepiej porównywać do odzieży w podobnym stylu/kroju , nie do ciała

Dla pewności  rozmiaru prosimy sugerować się dokładnymi wymiarami podanymi poniżej +-1,2 cm

Wymiary sukienki:

Rozmiar Dł. całkowita Dł. rękaw od ramienia Szer. od pachy do pachy
98/104 58 40 29
110/116 64 44 30
122/128 68 46 32
134/140 71 48 35
146/152 78 53 38
158/164 82 57 40

Skład: 95% akryl, 5% elastan

CZAS WYSYŁKI Z DOSTAWĄ DO KLIENTA
  •  wysyłka standardowa 1-4 dni robocze
PRZESYŁKI KRAJOWE CENNIK
  • InPost Paczkomaty 24/7 (przy wpłacie na konto) 14 PLN
  • InPost kurier (przy wpłacie na konto) 14 PLN
  • InPost kurier (płatność przy odbiorze) 19 PLN
  • DHL kurier (przy wpłacie na konto ) 15 PLN
  • DHL kurier (płatność przy odbiorze ) 23 PLN
Numer konta Bank Pekao 32 1240 1981 1111 0010 9493 0929 ( w tytule przelewu prosimy nr zamówienia)
Cennik kosztów wysyłki obowiązuje na terenie Polski
Koszt przesyłki obowiązuje dla jednego zamówienia niezależnie od ilości przedmiotów
Czas wysyłki wynosi od 1 do 4 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub zamówienia przez klienta przesyłki pobraniowej. Czas dostawy czyli transport standardowo do 24h od momentu wyjścia paczki z naszego magazynu.
W realu standardowo przedstawia się to następująco, dla przykładu podane dni :
PONIEDZIAŁEK - złożone i opłacone zamówienie na sklepie przez Klienta
WTOREK - paczka zostaje przygotowana i odebrana przez kuriera od Nas
ŚRODA - paczka zostaje dostarczona do Klienta pod wskazany adres lub umieszczona w paczkomacie
Płatności za złożone zamówienie można dokonać w ciągu 5 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane. W przypadku aktywowania zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta 576-300-997 (w godz. 8 - 16)
EKSPRESOWA WYSYŁKA I DOSTAWA 24h
Przy wysyłce i dostawie expresowej 24h nie pobieramy dodatkowej opłaty ale prosimy po złożeniu zamówienia o natychmiastowy kontakt smsowy, treść smsa" PILNA WYSYŁKA +..... numer zamówienia Klienta" pod nr Biura Obsługi Klienta Sówki 576-300-997 ( koszt smsa zgodnie z cennikiem operatora Klienta, nie pobieramy tutaj żadnych dodatkowych opłat). W okolicach świąt, dni Dziecka, mikołajek itp każda paczka jest traktowana jako ekspres i wysyłana natychmiastowo
POZA GRANICE NASZEGO KRAJU NIE WYSYŁAMY PACZEK POBRANIOWYCH
WYSYŁKA ZAGRANICZNA
Przesyłki zagraniczne realizowane są za pośrednictwem firmy DHL na terenie Europy. Dokładny koszt dostawy widoczny jest w koszyku.
Szacowany czas dostawy paczek zagranicznych: 3 - 14 dni robocze. Zależne od kraju np Niemcy 2-4 dni a UK 5-12
Promocje związane z darmową dostawą, obowiązują tylko na terenie kraju Polska
Paczki pobraniowe nie odebrane, wystawiamy fakturę za koszty wysyłki i dochodzimy zwrotu kosztów przesyłki za pobraniem w dwie strony 40 zł.
Prosimy! szanujemy swój czas i pieniądze

PROCEDURA ZWROTU

Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
Nic nie szkodzi.

Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych  od otrzymania paczki

Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym,dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.

W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych zmianach lub braku oryginalnego pudełkach, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 10zł.

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

  • wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu:
    (do pobrania tutaj:PDF formularz do pobrania) pamiętaj by go własnoręcznie podpisać
  • dołącz formularz do faktury lub paragonu i zwracanych produktów
  • przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto podane na formularzu
  • przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe

ZWRACANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES:

Sówka

Wola Adamowa 6

87-860 Wola Adamowa

tel 576-300-997

UWAGA!

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą e­mailową na adres sklep@sowkasklep.pl w celu zgłoszenia reklamacji.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:

Sówka

Wola Adamowa 6

87-860 Wola Adamowa

tel 576-300-997



UWAGA!

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Link do pobrania formularza FORMULARZ REKLAMACYJNY

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e­mailową.

Loading...