copy of Komplet dla dziewczynki Lidka
copy of Komplet dla dziewczynki Lidka
copy of Komplet dla dziewczynki Lidka
Previous keyboard_arrow_left
Next keyboard_arrow_right
zoom_in
copy of Komplet dla dziewczynki Lidka
copy of Komplet dla dziewczynki Lidka
copy of Komplet dla dziewczynki Lidka

copy of Komplet dla dziewczynki Lidka

zł129.99
Tax included

Choose a size

 

  Always 30 days to return

More information here

  Shipping time and cost

Shipping 2-4 days. More info. Here

  Contact e-mail

Do you have any questions? Write here.

  Phone to Ing

576-300-997

CZAS WYSYŁKI Z DOSTAWĄ DO KLIENTA
  •  wysyłka standardowa 1-4 dni robocze
PRZESYŁKI KRAJOWE CENNIK
  • InPost Paczkomaty 24/7 (przy wpłacie na konto) 14 PLN
  • InPost kurier (przy wpłacie na konto) 14 PLN
  • InPost kurier (płatność przy odbiorze) 19 PLN
  • DHL kurier (przy wpłacie na konto ) 15 PLN
  • DHL kurier (płatność przy odbiorze ) 23 PLN
Numer konta Bank Pekao 32 1240 1981 1111 0010 9493 0929 ( w tytule przelewu prosimy nr zamówienia)
Cennik kosztów wysyłki obowiązuje na terenie Polski
Koszt przesyłki obowiązuje dla jednego zamówienia niezależnie od ilości przedmiotów
Czas wysyłki wynosi od 1 do 4 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub zamówienia przez klienta przesyłki pobraniowej. Czas dostawy czyli transport standardowo do 24h od momentu wyjścia paczki z naszego magazynu.
W realu standardowo przedstawia się to następująco, dla przykładu podane dni :
PONIEDZIAŁEK - złożone i opłacone zamówienie na sklepie przez Klienta
WTOREK - paczka zostaje przygotowana i odebrana przez kuriera od Nas
ŚRODA - paczka zostaje dostarczona do Klienta pod wskazany adres lub umieszczona w paczkomacie
Płatności za złożone zamówienie można dokonać w ciągu 5 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane. W przypadku aktywowania zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta 576-300-997 (w godz. 8 - 16)
EKSPRESOWA WYSYŁKA I DOSTAWA 24h
Przy wysyłce i dostawie expresowej 24h nie pobieramy dodatkowej opłaty ale prosimy po złożeniu zamówienia o natychmiastowy kontakt smsowy, treść smsa" PILNA WYSYŁKA +..... numer zamówienia Klienta" pod nr Biura Obsługi Klienta Sówki 576-300-997 ( koszt smsa zgodnie z cennikiem operatora Klienta, nie pobieramy tutaj żadnych dodatkowych opłat). W okolicach świąt, dni Dziecka, mikołajek itp każda paczka jest traktowana jako ekspres i wysyłana natychmiastowo
POZA GRANICE NASZEGO KRAJU NIE WYSYŁAMY PACZEK POBRANIOWYCH
WYSYŁKA ZAGRANICZNA
Przesyłki zagraniczne realizowane są za pośrednictwem firmy DHL na terenie Europy. Dokładny koszt dostawy widoczny jest w koszyku.
Szacowany czas dostawy paczek zagranicznych: 3 - 14 dni robocze. Zależne od kraju np Niemcy 2-4 dni a UK 5-12
Promocje związane z darmową dostawą, obowiązują tylko na terenie kraju Polska
Paczki pobraniowe nie odebrane, wystawiamy fakturę za koszty wysyłki i dochodzimy zwrotu kosztów przesyłki za pobraniem w dwie strony 40 zł.
Prosimy! szanujemy swój czas i pieniądze

PROCEDURA ZWROTU

Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
Nic nie szkodzi.

Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych  od otrzymania paczki

Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym,dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.

W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych zmianach lub braku oryginalnego pudełkach, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 10zł.

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

  • wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu:
    (do pobrania tutaj:PDF formularz do pobrania) pamiętaj by go własnoręcznie podpisać
  • dołącz formularz do faktury lub paragonu i zwracanych produktów
  • przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto podane na formularzu
  • przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe

ZWRACANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES:

Sówka

Wola Adamowa 6

87-860 Wola Adamowa

tel 576-300-997

UWAGA!

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą e­mailową na adres sklep@sowkasklep.pl w celu zgłoszenia reklamacji.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:

Sówka

Wola Adamowa 6

87-860 Wola Adamowa

tel 576-300-997



UWAGA!

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Link do pobrania formularza FORMULARZ REKLAMACYJNY

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e­mailową.

Loading...